#1 fuckface...

japp...that´s me!
Iallafall om man ska tro den mkt pålitliga indikatorn "Vem?", och det SKA man.  Dock är det få förunnat att få se det. förjag får ju ALDRIG...

Uppvärmning inför matchen hos mig igår, och självklart lekte vi "Vem?"...och som alltid var det roligt och givande.

Kåren handlade som vanligt om match och öl...eller nja, det var knappt värt att kalla det match, för så dåligt var det- jag skäms. Självklart  slutade inte kvällen efter matchen, utan det skulle travas in till stan och kalasas där. Sagt och gjort - Bulls! Bulls bjöd på bekantingar, samtal och mer alkohol.
Tyvärr slutade inte kvällen på bästa sätt, för att någon (ingen nämnd) bestämmer sig för att tänka med röven och gör ett grymt misstag, men han  lär nog inte göra om det. ( För då får han f******n för det ska han veta ).

Idag är dagen före midsommarafton, alltså en vilodag som vi har helgat (JEFLAR vad vi har helgat den) 
Bästa idag: På systemet går jag runt och pratar för mig själv och mumlar " Jag hittar inte mitt vin ", varpå en gubbe i närheten tar en flaska helt random, sträcker den mot mig och frågar "men, är det här ditt vin?" hahaha. Det kanske var roligare om man var där, eller hur Torben?


Imorgon kör vi igen. Ses där det händer.




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0