hooks...

knasigt hur man kan vara beroende av saker, till den grad att man inte fungerar utan dem.

under hela gårdagen och fram till nu har jag till exempel varit utan kaffe. Jag får ont i huvudet, blir seg ocg trist utan kaffe ¨på så länge.
mineralvatten är jag också slav under, likaså cigaretter.

MEN mest hooked just nu känns det som jag är på mina pääärlor o andra nära vänner. Jag blir tokig utan dem, även om det bara gått ngra dagar eller ngn vecka sedan vi sågs, så känns det som jäääättelänge ju!

I övrigt kan jag meddela att jag är anställd av hotell tylösand fr.o.m. 27/6. WOHOO! (ni hittar mig på Bettans Bar)

Nu ligger alkoholen på kylning (vid inskaffandet av denna fick jag sällskap av cunow, hon e "snälla tjejjen" ), duschen ska snart entras och sedan blir det glaaaaaadan för firande av peegees födelsedag, sedan kååååren och fotboll. EN BRA DAG.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Louise

Men, jag kommer ju snart tillbax Darlingen ;)

2008-06-14 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0