krogfolks-söndag...

Jadå, söndag är för alltid vikt åt krogfolkets uteliv (för er som inte förstår vad jag menar gäller det att folk som lagar mat, serverar eller på annat sätt underhåller på ngn krog inte kan gå ut som "vanligt folk" på fredagar och lördagar, utan först på söndagen är det lugnt nog att dra en repa på stan.) Mitt gamla liv som servitris vaknade igen när jag sprang på två kollegor ute på en söndag.
Ute var jag med Cunow och Delle, mkt bra sällskap faktiskt. And.That´s.The.Way.It.Is. Caféet kändes bra och jag blev pepp...lite för pepp. (riskerar utgång imorgon med, vilket kan vara kritiskt faktiskt)

Tidigare idag fick jag besök av gud och guda, dvs. de som skapat världens alla underverk, mina föräldrar (skrev hon med glimten i ögat) De ska till HBG (eller nja...Nyhamnsläge) och hjälpa folk att flytta, så då passade de på att hälsa på sin minsta och lämna lite saker (BL.A. äggkokare!?) och dessutom handla massa mat till henne (jatack.com) skön   T.

Imorgon kommer lite av smååååland tillbaka - saaaknaj! Nu måste det sovas.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: pg

åååååååååååååh har äggkokaren äntligen kommit ner nu.. om jag använder den ska jag ringa till anders och berätta hur bra den var så han blir nöjd.

2008-07-03 @ 00:17:12
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0