nerver...

jaha, så här sitter jag och chillar som fan på peegees rum på gladan. Jag har inte bott så mkt här på senaste tiden, så det känns bra att få suga in gladan- atmosfären igen.

Gårdagen blev en mycket chill dag med solschteeek, smultronplock på min uteplats, en runda till stan, italiensk middag med lina och sedan fotbollskoll med cunow, erica och linis. jag har kommit fram till att alla matcher jag sett i em hittills har slutat som jag vill...hmm

Vi var naturligtvis tvugna att göra ngt mer med vår dag, så vi travade till åttingstigen och kollade på tub-klipp och drack grogg. Sedan KAN vi har varit i stan...men det är oklart.

Idag ska jag till tylösand på intervju och provjobb, nerver,nerver, nerver... men det går förhoppningsvis bara bra.
Nu ska jag nog chilla med lina ett tag till innan jag måste göra ngt mer seriöst.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0