Nu så...

Härmed blåser jag av strejken faktiskt. Bra va?
Vad har ni missat då? Massor faktiskt.
Dels har jag klarat hela MKV 1an officiellt nu (yes alltså 60 hp spikade, 120 to go) Jag kom på att när vi klarat nästa termin är vi typ halvvägs genom utbildningen - gosh.
Måndagsklubben har haft premiär i Halmstad ( eller nej, knappt i Halmstad, i en gigAntisk lada ute i skogen.
Jodå, det räcker inte med att festa ons,tors,fre,lör och sön...Det måste ju finnas en club på måndagar också. (såklart) Jaha, jag skyller min säsongsberusning på eventplanerarna och klubbägarna. Det är alltså inte mitt fel, det är deras.
Kul var det iaf, Cunow, Klara och Lina tog över dansgolvet (som lika gärna kunde varit en konståkningsrink, med den temperaturen) Dock tappade vi Danger på vägen, var tog hon vägen liksom?
Vidare har jag chillat och myst med fina Lou ( med och utan vin) handlat, vart på info på tylösand, kollat film... Naw naw naw!
Vi har också lekt med Cunow, "hon e snälla tjejjen!"
MEN, det viktigaste är ju trots allt att jag, Klara, Kalas, Sunshine, Bello, Clairie, Bröstlund har börjat jobba igen. Holy Shit, som prins Charles skulle sagt - nu är det allvar.Jag ska slita i dryga månaden på Hotel Tylösand, Bettans Bar.
Idag, på min andra arbetsdag hade vi premiär för afterbeachen på hotellet. OMG, vad mycket folk. Jämfört med gårdagens stillsamma dag på strandhyllan och Bettans var detta som om någon släppt in tusen hormonhungriga småtjejer på EMD-grabbarnas pojkrum.
Kul med lite action iofs, men mindre kul att inte få äta mellan typ

Kommentarer
Postat av: emma

EMDs grabbrum? HAHAHAHAHAHA ja döööööööööör va fan får du allt ifrån??

2008-06-30 @ 02:52:52
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0