Schteeeeek

Nu, nu är det sommaaaaaaaar! japp, för nu är det juni, och då är det officiellt sommar!!! weeei

ATT vi har firat in sommaren

onsdag- yes...tentaplugg med dryck
torsdag- Club4 o sånt
fredag- cafeét och diverse efterfester
lördag- chill som aaaaaaldrig förr hos mig med lina-pege (JEFLAR vad vi chillade!) sen kååååren

söndag var vilodag, och vi gick i kyrkan....hmmm eller ngt liknande iaf
måndag stranden, sedan chill med grill på bolmens "gräs" matta, en eller annan öl

Dessutom fick jag under måndagen ett MYCKET trevligt samtal från hotell tylösand- ska dit o snacka jobb på tisdag!

Idag har vi schtekt som tusan hela dagen på tylösand, ja.... jag har bränt mig lite SÅKLART!
Imorgon blir det mest rygg tror jag nog.

Jag orkar inte mer nu, vi tar det sen


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0