det e´natten...

Japp japp, det är verkligen natten nu, sista natten på en sedvanligt halvstökig helg faktiskt.

Fredagen handlade om; * öppet hus på skolan, ( jag och louise chillade runt och såg "trevliga ut"),* möte med nollningsfolket i klassen, känns bra faktiskt. *Sedan var det Buttericks, *bolaget, *vinkväll hos mig ( första gången denna helg vi fick höra av en granne två trappor upp och DESSUTOM snett över min lgh "att det var natten, in med oss" haha) Jag tycker lite synd om denna arma kvinna när det senare blir sommar och grillpremiär ojoj.

Lördagen var en sådan dag då man helst inte hade varit tvungen att dra sig upp ur sängen efter alltför få timmar sömn, för att gå till bolaget. menmen, hårt liv för de hårda, som jag brukar uttrycka mig. Väl på stan lyckades Lina säga "OJ, var det en kille!?" liiiite för högt om en långhårig smalaxlad grabb som stod framför oss i den sinnessjukt långa kön när vi skulle handla mackor. det är rätt!
Kvällen bjöd på melodifestival och en massa kul här på östergård. Styrka; Lina, PeeGee och undertecknad. ( här kom även helgens andra "Det är natten nu, in med er!" Vi var helt seriöst tre tjejer som tog en cig och pratade i normal samtalston, hon får faktiskt lugna sig lite den tanten. ( Jag undrar förresten om det är hon som knåpat ihop den helt förkastligt grammatiskt dåliga lappen jag fick idag... En lapp som innehöll dels en önskan om att jag ska hålla mina vänner INNE i lgh, när de är på besök, men även ett önskemål om att jag ska använda den uteplats jag har...hmmm?)
Hursom vart det utgång, en mycket underhållande sådan. Jag bjöd bl.a på "sång" på scenen i schlagerbaren, min mick var en flaska..men iaf. Därefter visade jag och lina upp en riktig fäktningsduell med våra ljussablar ( de man får i vissa drinkar på moon, exempelvis white russian ;) )

Idag har vi powerchillat mest hela tiden- var på HBK-AIK träningsmatchen...inte imponerande sådär så det förslår iaf.
Nu sussar damerna i vardagsrummet och jag ja... borde väl lägga ner jag med- DET ÄR JU NATTEN!

Kommentarer
Postat av: Emily

Låter som om dendär tanten är en typisk tant som kanske skulle tvätta orangea mattor i tvättstugor!

2008-03-10 @ 11:50:22
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0