ruby tuesday...

Tisdagen avklarad.
Vad hanns med?

Kaffe och snack i solen på uteplatsen med peegee (det är rätt) mkt. mysigt faktiskt.
Sedan chillade jag mest hela dagen, lite läsning, lite dusch och så möte förstås :)

Hemkommen kollade jag bara LADOK lite halvslentrian... och till min helt sjukt stora förvåning- VG på "journalistik som profession" weeei me! helt tokigt glad och lättad, nu kan jag alltså åka till estocolmo den helgen jag tänkt. Björn Gustafsson och Råsundasöndag :D yeeeees alltså!

Så nu är tisdagen egentligen slut och dags att blicka framåt... imorgon ska jag upp tidigt och gå till stan för frukost och bolaget-tur med peegee, It´s gooooood. Sedan seminarie (politisk ekonomi) och sedan lucka till KÅÅÅ-REHN (som malin skulle sagt)

Känslan av längtan har ännu inte givit sig helt...dock avtagit lite kanske...kanske försvinner den snart.

Jag är dessutom lite småirriterad över att gossipgirlhalmstad har lagt upp bilder i sin blogg som är från en väns privata foton (utan att denna vet om det dvs.)...så får man nog inte göra egentligen va? AJABAJA!

Vidare har jag nu bokat ett datum i vadslagningen om när vansinnets lilla bebbe ska komma ut. 13e mars har jag gissat (it´s a feeling) dessutom tror jag det är en liten paajk!

en ganska klen blogg, men jag orkade nog inte mer än så...har fortf. typ 30 sidor att läsa tills imorgon.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mike

Haha, en beef med gossipgirl... nice.

2008-03-05 @ 16:23:19
URL: http://mickehull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0