skryt och axelklapp...

Jag hade ju en rätt busy dag planerad igår... det är inget ovanligt men, jag brukar kanske nte altid hinna med riktigt allt jag vill...
SÅ, vad hann jag med igår?
Jag bokade tvättstugan OCH tvättade, Jag källsorterade, jag var på kåren och biblioteket, jag lagade en tok-smarrig fisksoppa på mat jag hade hemma, Jag läste liiite, jag dammsög och städade lite grann, bäddade om sängen.
YES! det enda jag inte fixade var gruppbyte inför onsdag, men jag försökte iaf.
Dessutom fick jag ett timslångt samtal med fina Heffa, som jag saknar MASSOR.

Idag bär det av till handelsbanken, och jag kommer antingen vara väldans förbannad eller väldigt glad efter det besöket. (förklarar senare)
jag ska även posta ett brev till min mams, och gå till bolaget inför morgondagens överlämning.  Jag är lite rädd faktiskt...

Så, om man skulle ta tag i sig själv och kila till da city?

Först måste jag nämna att jag hittat en reklam jag faktiskt tyckte var bra jobbad av reklamaren, den råkar t.o.m. komma från min gamla arbetsgivare Nordea. Den med sekunder.

Sedan måste jag ställa frågan om det är någon mer än jag som tycker tjejen på bilden på blogg.se- startsidan är rätt lik Mat-Tina?... Hon med trosorna ni vet ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0