they say around the way, you´ve asked for me...

Japp, jag känner mig förföljd. Fast inte på ett läskigt, krypande sätt utan bara mest att det är en speciell person som verkar veta det mesta jag gör och inte gör...
Jag vet liksom inte om jag är smickrad eller om det är konstigt, men det verkar som jag ligger under granskning iaf...oavsett.
Om jag inte är totalt paranoid dvs.


Sedan sist;
Olé, Olé, Olé, Oléee!
Det är inte helt friskt att BITA folk i armen!
jag är en förträfflig sjuksyster, när nöden faller på
vansinnet har fått en liten prinsessa!!!
Världen är helt sjukt liten.
Verkar som senaste delkursen glidit förbi mig med ett G som resultat. känns ok.
Snö i mitten av mars är alltså INTE ok!!!
Sjukt sugen på att bli kär...såhär till våren liksom.
Kimmas o Louise är ena riktiga fenor på att baka kaka.
Bengan, Ulle Kukus och Ludger. (växterna)
Ibalnd kan uttrycket "good riddance" gällande personer kännas som en underdrift- OMG, jag skäms!!!
Korsord är det absolut mest mindfuckande, men ändå sköna tidsfördrivet.

Lina fyller år idag! GRATULERAR!

Onsdag- sådär mittemellan

Over and Out

Kommentarer
Postat av: pg

jag e besviken att jag inte fick messet som du lovade. moaha

2008-03-21 @ 22:02:21
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0