365 dagar på ett år...


MEN, idag är det tjugonionde maj! hahaha
"mamma, pappa!" *doop do do doop dodoooododo*^

Kära vänner, TENTAN ÄR KLAAAAAAR!  (asgladast)
Nu har jag alltså mer eller mindre sommarlov, eller nja. den ska lämnas in också, men det är en bisak.

Igår kväll/natt var det plugg....en stund. Sen kom alkoholen (cykelbudad). stök,stök,stök. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer än just det...för igår var det inte nådigt. ( Det var roligare om man var där)

Idag har jag mest förbannat den här jefla förkylningen och chillat som fan.
Bolaget
Apoteket
Bolaget
Hem

Nu är det dags att skutta in i duschen och fräscha till sig lite ( även om man ändå är genomblöt av svett igen tio min senare , 29 grader i skuggan idag...god damnit) Ikväll blir det casa de torben, bolmens och club 4- håll i hatten!

NUUUUU SKA JAG GÖRA MIG VACKER!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Louise

naw, naw, naw

2008-05-29 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0