dryga dygnet, fyra städer...

DAAAAARLINGS! (som torben säkert skulle sagt) nu är jag tillbaka hos föräldrarna i sthlm, men vilket hattande det varit.
Jag har varit i en massa svenska städer på bara drygt ett dygn...

Onsdag morgon: Bil från Hstd till Landvetter (alltså GbG) en roadtrip med allt som ska vara med, bra musik, bra sällskap, bra anledning (hämta Kimmas, som varit i NYC)
Onsdag kväll:  Halmstad, Gasque, mellanfest, stök, efterfest, ensammast i världen, jobbig tjej (ja, det var jag)
Torsdag lunch: Flyg upp till sthlm (på bakfyllan- mindre bra idé, för den som undrar)
Torsdag eftermiddag: en till roadtrip, denna gång med mina bröder till Norrköping (måste sägas med dialekt), för att kolla på fotboll mellan Gnaget och peking.
Torsdag kväll: återtåg till sthlm-täby.

Och nu sitter jag här...i kära gamla T-village och bloggar.
Vem vet vad jag mer ska hinna med under helgen? ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0