jeansväst...

javisst, på begäran ;)

Less,less,less på min förpillade förkylning som VÄGRAR att ge sig. Hur blir man av med förkylningar a´la SUPERALLAN?
vila (svårt, när man hostar var 45e sek, och dessutom måste snyta sig hela tiden)
vätska (lätt, men man blir helt tokigt kissnödig och dessutom blir det svårt med hostan)
värme (sjukt jobbigt, när man redan är febrig och varm heeela tiden)
vitaminer (frukt är DYRT)

Detta kan alltså vara anledningen till att jag fortfarande är en ynklig figur som går runt i raggsockar och pyjamas en måndageftermiddag...En annan anledning kan vara att min kropp anser att alkoholintaget från förra helgen fram till och med denna inte är acceptabelt, SPECIELLT när den redan är sjuk och försvagad. Vad vet lilla jag?

Helgen har som ni säkert redan gissat bestått i kalas...men vad mer?
AW på kåren
Dans hos Louie
PS2
Schlager
En trappa upp
Modekoftor
Uteservering
m.m.....

Den här veckan (läs; imorgon och på onsdag EVENTUELLT tors f.m.) ska den sista tentan skrivas....jag är inte så pepp. MEN (jaaaa...tony) efter det så är det "sommarlov"

Tror jag ska dra på mig jeansvästen över pyjamasen, för att piffa till min outfit lite.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Louise

Jeansväst is the shit!!

2008-05-26 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0