lugnet före stormen...

jo, det kan jag tänka mig.

LUGNET:
Just nu känns det  inte speciellt stormigt. Kom tillbaka till min vilda västkust igår och efter en dusch var det hem till Maneater och plugga,plugga,plugga. Möte i 6 ( JA, jag skrev faktiskt S E X ) timmar! avslutningsvis lite plugg, sen sömn.
Idag har också det mest varit plugg, och om 40 min ska vi jobba. Jag är pepp.              NOT!
Jag blir nog det sen, men just nu känns det lite som t.o.t.a.l.t.j.e.f.l.a.m.ö.r.k.e.r....faktiskt. jag är lite tjurig, men det är nog övertröttheten som tagit över.

STORMEN:
Ja, ikväll ska det som sagt serveras öl till indianfulla studiekamrater. Kan bli lite stormigt.
MEN; imorgon bär det av. imorgon kommer dagen vi väntat på ett tag nu. Det är alltså dags att dra med brudarna till Gotland för att kalasa en hel helg.

Jag får blogga om vad jag åstadkommit i helgen en annan dag. Nu ska jag slita mig från burken så jag inte får fyrkantiga ögon och tangentbordssår på fingrarna. ( det får man om man bara sitter och skriver papers hela dagarna )

Klockan typ tjugo över tre i natt ( hoppas på tidigare ) kommer jag STUPA i säng.... var så säkra



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0