Do IT!!!

hela världen som KAN, alla som tycker att det är sjukt att INTE vilja tillhöra "the democarts- dvs. demokraterna"
måste verkligen se över vad de tänker.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<välkommen, jag är född i (kanske) den mest mörkblåa kommunen i Sverige (täby- norr om sthlm)
jag tänker inte ens skratta åt folk som tror att de är moderater för att de tror på republikaner...
välkomna till verkligheten, Sveriges moderater är åt helvete åt vänster i jämförelse med republikanerna i USA. Dvs. är du höger i USA- betyder det inte att du måste vara höger här, deras höger är som den värsta högerextremisten här...Ta en lång ordentlig ( researchmässig ) titt på t.ex. Palin... vad vill hon, och vilka väljer hon att INTE stötta?

tänk på det ett tag...



Over and Out

Kommentarer
Postat av: lina

tack, äntligen någon som inte är blind för verkligeheten. just ikväll/inatt känner jag mig väldigt radikal.

2008-11-05 @ 03:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0