just another...

manic monday.
Jahaja, som vanligt har jag tagit ledigt under helgen när det gäller bloggande, kanske lika bra det iofs.

fredagen eskalerade i vad som är skrämmande snarlikt katastorf och jag kan väl både beklaga mig över ( med en viss mula ångest) och tacka vissa för kvällen/natten/morgonen.
slutsatser efter fredagen; tänk på vilket fönster du knackar på, tänk på vad du säger till vem, tänk på att inte sådär jättemånga är vakna kl. 05.57 en fredagsnatt.

lördagen bjöd på resa till fina fia och ängelholm, för ett välbehövligt miljöombyte...sedan hur "nytt och fräscht" det blev tillslut kan väl diskuteras, några bekanta ansikten dök det allt upp under kvällen, som på det stora hela ändå var väldigt lyckad. En hel del skratt och tokigheter, en massa skönt folk, påhälsning från väldigt oväntat håll, bilar som fastnade osv.

söndagen var mest fokuserad på återtåg till hstd, dock lite överraskande att Jokke P kom och plockade oss i ä-holm och körde oss hem. sweet.

måndagen då? jo, såhär långt; steg upp kl 7 (ja det är sant!) efter ännu en insomnianatt med ca 2 h 40 minuter sömn ( skön   T) fick i mig ett knäckebröd och en kopp kaffe, travade till skolan och snabbskrev ett referat. (kanske inte mest nöjd...men skriver man det på en timme så känns det rätt chill iaf) Nu sitter jag mest och är trött och väntar på samtal om dagens aktiviteter. busy busy.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Frugan

Du är duktig du. Jag var helt slut i två dagar efter att ha varit vaken en natt för att bråka på elsk.

2008-11-03 @ 11:31:17
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0