Nu är det slut...

Färdigt för idag, och ja jag har iaf. fått ngt gjort.

Jag har varit på föreläsning med osynlig giant poking device,
Jag har varit på föreläsning med osynlig gästföreläsare (ja han/hon kom helt enkelt inte dit)
skrivit klart rapporten om externkommunikation.
bloggat så in i helvete
gjort en poster
haft möte/planering
varit på maxi och fått cig av en herre från skåne
ätit pepparkakor och godis
slukat pasta (tack erica)
läst trycksaksshiten två ggr.

Nu har jaG SYNDIGT ont i huvudet och vill bara få sova ut imorgon, det kan jag nog glömma.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugo

Jag vill också äta massor med pepparkakor och godis, men jag har påbörja mitt Nya Liv, vilket innebär sallad och mördarpromenader. Jag undrar hur länge det kommer att hålla i sig innan min dåliga karaktär tar över.



Och ja, det är skridskoskenan jag red, men jag tror banne mig han är lite bättre nuförtiden. Det är väl åldern som knäcker honom, han orkar inte streta emot mer. Haha. Eller så är det bara min enorma ridskicklighet som gjorde att det faktiskt gick så in i helvete bra. Den 7/12 ska vi hoppkursa tillsammans, vi får väl se hur det går.

2008-11-25 @ 10:20:57
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0