till alla som...

får sova normalt på natten - grattis, det får inte jag
inte kan ta spontansovmorgon ibland - stackare, det gjorde jag idag
går ifrån skolan som senast 16.00 - kul ,idag gick jag strax innan 22.00
inte gör av med en toarulle om dagen på snytpapper - inget jag rekommenderar
inte ätit wokgrönsaker, stark kyckling, matvete och tomatsås idag - det däremot, kan jag rekommendera!
super på kåren ikväll - jag är inte avundsjuk, ni däremot kanske känner er lite ledsna över att jag äter nybakta scones med ost och sylt, myser i soffan och har mig

haha

Over and Out


Kommentarer
Postat av: frugan

Jag sover inte normal heller om det är till någon tröst.

2008-11-13 @ 08:45:11
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0