timing is everything...

Jag tror att jag har en bugg, det är ett konstruktionsfel eller något.
Jag har nämligen en aura runt mig som skapar taskig timing.
Jag har ingen aning om hur det kommer sig, men ett par år av dålig timing har alltså förföljt mig.

senaste exemplet;
Efter lång radioskugga har jag återigen fått kontakt med BeachBoy, som av en slump.
Beachboy och jag hade inte en bra start, men lyckades ändå på något sätt hålla ihop ett tag. Mycket var bra, mycket var för rörigt. Slutet var väl allt annat än gott, men det hade sina anledningar.
Så, nu när vi snackat ett tag den senaste tiden minns jag ju (såklart) allt bra.
Idag kom dock bomben från BBs sida;
" Du, allt mellan oss blev så jävla fel, inser jag nu hundra år efteråt"
blackout, atombomb.
Det här är killen som typ aldrig ångrar något.
VIdare förklarade han att han insett på senaste tiden att allt kunde ha blivit så bra, hur bra vi passade ihop, hur kul vi hade, och hur pissigt han hanterat situationen.
Tack, dra gärna upp det nu...NÄR JAG FLYTTAT 60 MIL SÖDERUT! för då känns det bra att höra.
När höstmörkret är här och myshormonerna springer omkring som tokar i kroppen, DÅ känns det ultimat att höra att någon från förr ångrar att de gav upp en och att det kanske hade gått att få tillbaka. OM man inte bott så långt från varandra och så.

perfekt
tack
puss

Andra exempel i kort;
S - hela situationen
Zoolander - första kvällen
Stretch - mellanperioden
MM - Ja, jag vet inte...men något är ju helt off, och är det inte timing...blir jag förvånad.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0