Anger management...

Ja, nu tror ni jag fått frispel på bloggfronten, men medan man sitter och glor på MTv kommer man  på en del att skriva om.
Jag har dessutom hört att man så fort som möjligt ska försöka få ur sig sina irritationer och agressioner, för det ska vara sunt.

Irri och Agro:
Lady Gaga måste ha svåra komplex för sina ögon, i "Just Dance" videon håller hon nämligen på och döljer dem och trixar med dem heeela tiden
Exet Schulman bör inte få vara med på tv, inte ens på söndagar...hon retar gallfebern på mig
50 cent tar sig själv på sjukt stort allvar, och är nog övertygad om att han är hårdast i världen. Jag tänker att om jag blivit skjuten ett ex antal gånger skulle jag fundera på om det inte kunde vara så att folk inte tycker lika mkt om mig som jag gillar mig själv.
Kleerup gillar nog sitt eget namn, då det i videon till hans och Marit Bergmans låt figurerar i bild i princip hela tiden.

Coola tjejjer jag skulle vilja byta liv med ibland;
Robyn
Pink
Gwen S
Rihanna

Haha, på "fresh" spelades just ett band som heter Glasvegas, det var kul tycker jag.

Snookvideo nu, Oscar...känner du inte att det borde vara du ch jag egentligen? Jo...det gör du ju.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0