"byt ut!-studenten" och busy woman

Idag satt jag och arbetade med Louise på en Graf.Prod. uppgift, allt gick väl och vi hade varsin dator, På Louises dator gjorde vi själva uppgiften, och på min gjorde vi "textuppgiften", dvs. stolpade vad vi gjorde steg för steg.
När vi började lessna och blev alltför kaffesugna, bestämde vi oss för att ta en liten paus och gå ned till kiosken och handla. Sagt och gjort, eftersom vi var ensamma i en sal med typ 10 datorer, sånär som på två av de obligatoriska (typ)pakistanierna så kände vi att kunde lämna våra datorer, utan att logga ut. Vi skulle ju trots allt vara borta i typ en kvart och det fanns en massa andra helt lediga datorer.
Det var tydligen dumt tänkt.
För när vi kommer tillbaka så har ngn av dem lyckats öppna alla, och då menar jag a.l.l.a filer jag har sparat på min användare, och stängt det enda dokumentet jag inte sparat ( tidigare nämnda stolp-lista över åtgärder) Sedan säger spånet ( som redan låg på min ute-lista) på asdålig engelska " Eeeh, I log you off"     Det hade han ju inte gjort. BYT UT!!!
Blir helt less på att de sitter i våra salar och förstör och spelar dålig musik. BYT UT!
Nu har jag varit på möte och känner att jag måste berätta att jag är busy woman.
Mat nu. Ashungrigast.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: M.

hehe, fuuny... je, byt tillbaka, hoppas verkligen inte att bytt är bytt... haha

2008-10-13 @ 22:32:25
URL: http://mickehull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0