Ett återseende jag glömt...

Jag har ju helt glömt bort att skriva om ett annat (om än inte på samma nivå) kärt återseende bland alla mina sådana de närmsta dagarna...
Något jag saknat ett tag och som igår fick mig att skratta mig kissnödig.
Jag talar naturligtvis om Filip och Fredrik genom Boston Teaparty! Det är nog svårt att inte gilla de grabbarna.
Exempelvis måste man skratta åt "känner du igen-delen" , Stig-Björns kommentarer, Stela nacken... framförallt måste man skratta åt kommentaren under "veckans macka" som löd;
"...och det är alltså därför månen ser annorlunda ut i Afrika än på jorden" hahahaaaa

Dessutom var det ju lite kul att Halmstad studentkårs märke figurerade på husbandet.

Observant, yes I am


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja det var ett sjukt roligt avsnitt. Träffade btw duon igår här på universitetet, de höll i en GRYM föreläsning! :D Jag dog av skratt. Du skulle varit med! ;)

2008-10-29 @ 23:12:43
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0