Intressekonflikt...

Jag och Lina kollade på ett intressant Efterlyst-avsnitt om tok.tyskan i Arboga, sen blev det reklam och vi slog över till fyran.
Det var American Gladiators.


Alltså, jag är svag för tv-program med muskulösa män i silvertrikåer som brottas med andra, något mindre män i blå eller röda trikåer...kalla mig knäpp men så är det. Alltså fick vi lite ångest nu.

Ska vi se på otroligt auktoritära Aro gaffla med en packad professor GW?
Eller ska vi titta på  muskler i silverförpackning?

Brains eller Body? hmmm


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Lina

min absolut bästa dag är när jag får se Titan brottas och spänna musklerna. Min fina blivande man. Och Wolf är en extrabonus som heter duga. nej nu hinner jag inte kommentera mer för nu kommer snartg min absoluta favoritgren. "den är bäst"

2008-10-06 @ 02:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0