knockin´out, steppin´up

Haha, igår kom jag hem...eftermiddagsfikade och sedan somnade jag på knockout i soffan i två timmar, innan det blev möte och middag.
Sov dock såklart tokdåligt på natten och försov mig typ en timme, vaknade två minuter innan jag skulle mött Daddy o co i skolan. damn!
Hursom så hann jag till skolan och seminariet...som gick helt ok iaf.

I skrivande stund sitter jag och kollar på debatt mellan de två möjliga blivande vicepresidenterna i USA, vuxenpoäng. Dessutom lite extra intressant när man numer kan lite mer om retorik.
Jag kan ju dock säga att jag är RÄDD för Palin, (inte för att hon är duktig) utan hon är läskig helt enkelt.

Snart måste jag in i duschen och förbereda för terminens (och ettornas) första gasque! Kommer bli grymt, time to step up.

Nu sa Palin "Drill, baby, drill" (angående energikrisen, och dess lösning)... taget ur sitt sammanhang skulle det dock kunna vara en alldeles utmärkt raggningsreplik ikväll. ;)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Frugovich

Men hallå, du missade väl inte Tonymannen våran i lördags!?

2008-10-08 @ 19:28:58
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0