Men alltså...

jag vill fortsätta rubriken...med fredagskvällstema

Men alltså;
Jag har rätt "wrist action"...once again
"Emma, du kan inte stå och vifta med kniven så!" - Klara
"Det  var nog det bästa jag ätit, oväntat nog" - Emma
"Hon KAN ju inte göra mer med blicken, hon är ju asiat" - Lina
"Vi är ju bäst, jag älskar oss som FAN" - Lina
Jag vill ju bara rida...jag, hela tiden jämnt....icke att feltolka
Hur ser det ut utifrån med mig och mina tjejjer? Jag tycker att det borde vara som en fullfjädrad humorserie...menmen
"Ja, jag kanske såg fel...det kanske inte var smuts...jag har ju bruna ögon" - Lina
"Jag tycker om bullar" - Erica


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte normal, någonstans. men jag kanske inte är rätt person att uttrycka mig. ASGARV *fnizz

2008-10-10 @ 20:57:24
Postat av: En underbar människa

Jag tycker om... bullar

2008-10-14 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0