prio...

Ibland kan man ju undra vilken ordning saker och ting prioriteras i mitt liv.

Här sitter jag nu i skolan och försöker vara kreativ , men det går sådär, när det enda man fått i magen sen det att man gick upp strax innan elva är en kopp kaffe.
varför har jag inte ätit? jo, jag och lina har prioriterat bort frukostinhandling lite.
varför gick jag då inte till affären det första jag gjorde när jag blev hungrig? jo, därför att jag var alldeles för exalterad över min återfunna plånbok och ville hämta den så fort som möjligt.'
varför gick vi sedan inte hem och fixade åtminstone lunch? jo, för vi skulle ju till skolan och grejja lite med diverse affischer och debattgrejjor.
varför har jag inte köpt ngt litet att äta på i skolan? jo, för att jag inte orkat helt enkelt.

Just nu känns det dock som en absolut nödvändighet att köpa ngt att äta, om jag nu inte ska störa folk på hemsideutbildningen med min vrålande mage. Dessutom får jag en känsla av att man inte lär sig sådär jättemycket när man inte ätit sedan typ klockan 20.00 igår? vad tror ni?

Jaja, off to kiosken ( dvs. när Lina här brevid bloggat klart )
sjukt nöjd över att ha fått tillbaka plånboken iaf.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0