Rent hus, dammigt samvete...

Det där med karaktär...
Jag har inte varit världens duktigaste gällande mina promenader i veckan, dock har jag ju gjort en massa annat. Eller nja, massa och massa. Jag har beställt (och fått) personbevis, så jag kan göra nytt leg, jag har klippt av mitt hår, jag har snickrat poster med lina, jag har myst med tjejjerna, jag har tagit tag i problemet med mitt sovrumsgolv, jag har masat ikapp lite i skolan,
Gårdagen blev superchill, vilket verkligen var behövligt, man kan ju inte festa jämnt liksom.
Jag talade med både mamma, pappa och min syster, eventuellt ska vi försöka åka till Malta i höst och hälsa på Shitforbrains-dicklessVixiethePixie. ( eller victor)

Idag då? Efter att ha snoozat och ställt om klockan ett antal ggr klev jag upp och började röja undan ( Linas syster kommer ju idag - och hon är mest pepp, mer pepp än pege brukar vara...då kan det inte se ut som en flyktingförläggning faktiskt) Efter att jag hade stökat omkring lite fick jag sällskap av lina. Och, efter en stunds röjande och lyssnande på P3 ser det ganska vettigt ut här hemma igen.

Värdelöst vetande; P3 är världens bästa radiokanal, "Mammas nya kille" är så sjukt kul, Frukost kan väldigt ofta vara bara kaffe, tre soppåsar är inte så svårt att uppbringa när man städar på östergård, Väderuppläsare får ( fastän det låter väldigt konstigt) säga "I fjällen risk för något snö", Det är ganska kul att han som läser upp "Ekot" heter Egon. Snart kommer Jose-fin och då ska vi till stan och titta på MM och kanske handla ngt att äta.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0