So what?! I´m still a rockstar...

Jadå, trots att onsdagens rock-kväll är förbi, så är jag fortfarande en rock-star...och det kommer jag förbli.
Sviter i onsdags; skrapad armbåge, piercad näsa (ja inte min då),blåmärke på låret, blåsor i munnen (what?!...ja just det...kan vart tomaterna jag åt trots att jag är allergisk.), ointelligenta samtal..osv.

Jag var dock lika mycket rockstar när jag vaknade igår med en orm i ansiktet...ja alltså en del av min coola tatuering på underarmen kvällen innan satt numer även på min kind. snyggt.
Dålig som fan hela dagen, och endast en tripp till chippen för inhandling av ravioli stod på aktivitetsschemat ( eller ja, den hade jag ju gärna sluppit också...men det var tvunget)

Vidare rullar livet på (otippat?) med diverse sambo-skratt (nej jag och lina är inte ett par som varit gifta i 20 år...även om det nog kan verka så ibland) och funderingar kring vad som egentligen behövs för att hitta den där efterlängtade personen. Mina teorier;
Hänga med lite nytt folk
Sänka sina kriterier ( inte så troligt dock)
Bli Rockstjärna ( officiellt alltså)
Kontaktannonser ( mohahahaha, så långt kommer det aldrig gå)

Nu skriker tjejjerna att vi måste gå...de är stirriga, och därför ska jag inte skriva det om dem som jag tänkte, suck on that! (cool rockpose)

Ikväll blir det middag, vin och en sväng på stadens gator.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0