@ Villa Villerkulla

Fredag igen gott folk, och var är lilla jag om inte hemma i föräldrarnas hus i Täby ( rörelsen)
Överraskade mina kära päron igårkväll med att komma hem utan att berätta ngt i förväg. Visst blev de förvånade och visst blev lilla hunden helt TOKIG när han hörde min röst.

Dagarna före hemresan har varit ett virrvarr av biljettklippande, möten, vin, posters, lök, underklädeslopp och spel/lekar. Mitt liv i ett nötskal kanske?

Nu finns de förresten ute, biljetterna till Klubb Koncept, så skynda er ner till Kåren (endast för er studenter i hstd) och köp, för snart är de nog slut.

Värt att veta hittills om hemresan är att Luddes lgh kommer bli kanonfin, mina föräldrars frys är liksom det värsta jag sett, på bristningsgränsen sprängfylld, det blåser rätt bra i sthlm också, min egen säng var botemedlet mot min insomnia- sov som en prinsessa hela natten.

Uppdaterar senare, nu ska det chillas med Elvis lite

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Delle

I miss you darling! Hoppas du får en skön helg hemma och kom snart tillbaka till Halmstad för jag saknar dig! Kjaaaamizzar:P

2008-10-24 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0