det nya livet...

imorgon, kära vänner börjar Det Nya Livet (eller det är åtminstone tänkt så)
Från och med imorgon (eller eg. senare idag) ska det bli lite ändring på mitt liv.

Jag ska:
Morgonpromenera varje dag (om inte morgonpromenaden blir av ska det kvällspromeneras)
Äta ordenligt (frukost, lunch, middag varje dag + frukt)
Äta nyttigare
Plugga i tid
Läsa mer
Supa mindre
Sluta äta godis igen (det jag har kvar som jag köpte idag ska dock ätas)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag. Håll tummarna för att mitt nya liv blir ett framgångsrikt projekt.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag har börjat Mitt Nya Liv flera ggr men det går åt helvete. Nu har jag dessutom börjat tjuvröka igen! Dumma mig!

2008-09-08 @ 13:51:05
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0