Måndag, dag 1...

Ok, idag börjar alltså mitt nya liv...

Jag är lite missnöjd med mig själv redan. Varför?
Klockan är snart ett och jag har bara varit vaken en timme.
Jag har inte ätit frukost
Jag har inte varit på promenad

Menmen, nu tar jag tag i mig själv och gör ngt av denna dag 1. Ska se om min sambo vill gå ut och gå med mig innan Brunch... ordning på torpet ska det vara.

Veckan i punkter:
Mån: plugg med Lou
Tis: Skola med tal
Ons: Mer skola?
Tor: Mer skola, och möte, Hbg?
Fre: Chill och tur till Haverdal
Lör: Kräftskiva
Sön: Chill och återtåg till hstd.

So far alltså...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Brutus

Längtar till fredag! Ska chilla sönder den kvällen!:D

2008-09-08 @ 14:16:59
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0