Matslag och analys...

Inte pigg tjej när jag kastade upp mig själv ur sängen idag, men skola 10.00 stod ju på schemat, och då är det inte mycket att göra.
Workshop med Photoshop (varför heter det Photoshop?...alltså, man köper ju inte bilder) avklarades relativt smärtfritt, men som jag inte orkade (hann/kunde) äta frulle imorse, blev jag hungrig som en varg framåt halv tolv.
Således har jag varit hemma en tväris och kastat i mig "lite" pasta (matslaget allan nu) , fixat lite i köket n´shit.
Återtåg till skolan nudå, och reda upp retorikuppgiften (reklamanalys).
Någon som känner sig avundsjuk?

trodde inte det nej...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: m.

shop som i t.ex. workshop? typ verkstad? jättekonstigt?

2008-09-22 @ 15:55:31
URL: http://mickehull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0