Ur spår och skärpning...

Tillbaka från helgens eskapader i Haverdal, och herreguuud vilken helg det blev. Jag tror att man nog måste ha varit där för att riktigt uppskatta det, men man kan ju rada upp ett par grejjer.

Fredag; fyra tjejjer, en massa vin, "jackass deathroll down the stairs with the skrind", fotostund på berget, porrdans i farmors fleecetröja, roliga hattar och diskussioner på hög nivå.
Lördag; strandpromenad, tur till hemköp (inte vivo - vilket vi hoppats), fotboll, iordningfix, finbesök, kräftor, alkohol, dansmatta, fylla och mycket mycket mer.

Som ni kanske redan räknat ut så har mitt sunda leverne hamnat liiite ur balans under helgen, men nu är det bara att ta nya tag och skärpa till sig. Dagen började med uppvak till en härlig sittgräsklippare som cirkulerade utanför fönstret. i typ en och en halv timme! Jag försökte ignorera maskinen till en början, men tillslut var det bara att släpa sig ur sängen, väcka sin kära sambo och masa sig ut på promenad. solsken och underhållning i form av Linas drömmar under natten blev en bra start på dagen trots allt.
Idag hade jag tänkt skriva lite (eller iaf planera lite inför) mitt tal, plocka lite i lgh, ringa min mamma och planera veckan lite.
Vi får se hur det går.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0