Vad hände?...

Vad hände med min blogg de senaste två veckorna?
Jo, jag har varit med och arrangerat och genomfört en av Sveriges bästa nollningar, och har inte haft tid att blogga...

Vad hände med mitt hyfsta kalorisnåla och nyttiga leverne?
Jo, med anledning av nollningen har jag varken haft tid, lust eller ork att varken handla eller laga ordentlig mat...vilket har resulterat i att jag typ ätit frukost och en korv varje dag.

Vad hände med mina coola nerver för ett par dagar sedan?
Jo, min exilbror (som bor med sin fru i New orleans) evakuerade sitt hem och flydde till Atlanta, för att inte blåsa bort...jag var rädd som f*n.

Vad hände med min bra magkänsla?
Jo, den raserades ganska oväntat av dräpande kommentarer och motsägelsefullt beteende

Vad hände med "en sommar, jobbandes i baren"?
Jo, det hade väl inte riktigt den effekt jag hade hoppats på.


Vad hände med lojalitet och förtroende?
Jag vet inte...tydligen är det inte lika viktigt för somliga som för mig.

Nu var det inte meningen att det skulle låta som en depp-blogg...men onekligen låter det ju så. Jag är dock verkligen inte bitter, jag vet bara inte vad som hände.



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0