det där med dygnsrytm...

är inte riktigt min grej nuförtiden faktiskt.

återigen ugglar jag sent och kan inte göra mkt åt det.
Alla andra sover, så det finns ingen att snacka med.

Och ju mer man vill sova, desto svårare blir det. Jag tycker inte om att sova ensam såhär långa perioder i sträck.
Nu snackar vi inte avsaknad av sex, utan att sova med någon. Och det är ju inte alls samma sak.
Krypa ner brevid någon som redan sover, eller ännu bättre - vakna till (obs. lite grann) av att ngn kryper ner brevid.
Sånt blir jag lugn av, riktigt lugn.

Därför är det mysigt (men frustrerande) att få ett blinkande msn-meddelandet;
"Tänk om du fortfarande bott två kvarter bort, då hade jag frågat om du inte kunde komma bort och sova över på min arm"
Rätt ord
Rätt person
Rätt tillfälle (definitivt)
Fel plats(er?)

Jadu, BeachBoy...tänk om du befunnit dig på gångavstånd igen. Vilka trevliga söndagar vi skulle haft.
Stop this nonsense, går ju inte att gnälla över att man är 60 mil "off location".
Imorgon är det onsdag, det ska bli en bra och bred dag.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0