I don´t think we´re in Kansas anymore...

Alltså , för typ en vecka sedan satt jag och Lina och drack kaffe i solen på uteplatsen, next to påskliljeskott och med vår i luften.
Då var jag helt övertygad om att det snart var T-shirt och shades som gällde varje dag, att det bara var en fråga om ngn vecka innan vi kunde tanna på uteplatsen, att jag kände lukten av tylösand osv.

MEHN, nu snöar det utav bara hell och våren ser tyvärr ut att vara låååångt borta. Så är det här på vilda västkusten - kort vinter, lynnigt väder och tvära (lapp)kast.
JAg menar förra året var jag nära att börja gråta när det på morgonen den 17e APRIL snöade satan.
Så...vi får nog vara tålmodiga med den där våren ett tag till. tyvärr.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0