I´m in pain

jag har ont i halsen, det gör ont när jag sväljer...som porrstjärnan sa.

Jag har också lite ont i min fot, men det får jag ju leva med.

Sen sist har det hänt en del, jag har märkt kulturella talanger hos vissa, jag har blivit bättre på att gå, jag har haft möten, jag har haft matförgiftning, jag har skällt på posten, jag har fått årsbesked frå csn (det vill man inte ha..man vill ju aldrig se hur mkt pengar man kommer få betala när man slutar plugga) jag har hunnit ikapp i skolan lite, och ja har hittat min frugas nr igen ;)

Melodifestivalen ikväll..det var ju ett skämt. Jag e rätt besviken.

Jag orkar inte skriva mer just nu, men nu vet ni ju att jag lever iaf.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

min rosafläckade latexbyxa. jag tänker också på olas balle- jag vet inte, men jag tror det

2009-02-07 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0