lappkast...

Det är när man vänder på skidorna sådär spexigt, 180 grader.

Man kan även använda det när man gör en tvärvändning i livet/vardagen tycker jag.
Igår haDE jag lite småångest över saker och ting.
Det har jag inte nu. För nu har vi fixat företag till projektet, jag är nyduschad och fräsch, jag ska till stan och sedan förhoppningsvis frisera luggen, sedan blir det lite plock i lgh och sist men inte minst en mysmiddag med ÖS. Kulkul!

F.Ö. läste jag att tidigare nämnda finansminister från Japan nu har avgått och att man syftade till att han ev. var FULL, inte "ful" som jag skrev. Dock så stod det verkligen ful i de första rubrikerna, vilket jag tycker är kul iaf.
Karln skyller på att han tagit för mycket hostmedicin. (det ska framöver bli min ursäkt när jag är på lyset) "Nej, nej...jag har bara överdoserat hostmedicinen" haha

Nu ska jag lappkasta mig ut i garderoben och klä på mig lite.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0