Skolflickan, korrekta damen, zebra(smal)benet och dejtarn.

fastän jag tidigare har hatat lite på schlagerhysterin, så sitter vi ju naturligtvis bänkade nu på Eastyard (internationellt) för lördagsnöjet (idag och tuuuusen veckor framåt).

Vad har jag (skolflickan) då för sällskap denna kväll?

korrekta damen ( aka sambo) som piffat till sig med fodralet och korta kavajen
zebrabenet (aka peegee) som sitter med zebramönstrade ben och snyggar till nagellacket
och så dejtarn (lou) hon har nämligen dejtat idag, vilket ingen annan e bitter över...

Nu ska jag klaga lite med de andra och skratta åt bajsnödiga bidrag.

återkommer.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Heybabe!

Du är fri att gästblogga hos mig när du än vill!

Bara säg till så skickar jag lösen! ;-)

Hehehehe

2009-02-14 @ 23:18:21
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0