vem vet minst?

Jag brukar se mig själv som tämligen begåvad.

Alltså inte på ett skrytaktigt sätt alls, utan snarare bara rätt allmänbildad, hyfsat kvicktänkt och ganska påläst.
Vissa saker verkar dock bortom mitt förstånd.
Just nu verkar jag vara inne i en sådan period (eller kanske är jag snarare satt i sådan sits)

Vad jag tydligen fått om bakfoten;
* Man hittar inte på allvarliga saker om en bekant för att sedan gå berätta det för denna bekants vänner.
* Det är bättre att säga vad som är fel/konstigt än att bete sig som om man vore tolv (MM)
* Att försöka vara "vuxen" och inte tränga sig på är i vissa lägen helt rätt.
* Man lär sig så länge man lever

Det verkar just nu som att alla ovanstående inte alls är rätt.

Jag är inte deppig, jag är bara oförstående och känner mig nästan korkad.
Wellwell, förmodligen löser sig allt såsmåningom och förhoppningsvis blir man klokare av det.



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0