you wake me in my sleep...

Vilken jäkla natt/morgon!

För det första kunde jag inte somna förrän runt 04 (tack) sedan drömde jag att ett gäng mystiska personer bröt sig in och sprang in till Lina, förde ett jävla liv och sedan lämnade lägenheten genom altandörren. När jag gick upp för att kolla vad som hände var Lina kidnappad. Väldigt obehagligt, eftersom det var så verkligt.

Som om inte detta räckte så var det något sänke som var riktigt dålig på att åka hiss inatt/snortidigt imorse. Kanske måste förklara det där: Jag bor på bottenvåningen i lgh med den dörr som ligger närmast hissen. Om man SMÄLLER upp hissdörren, så slår den i min dörr - och det låter som att någon skulle öppnat min dörr för att sedan KASTA igen den.
Det var alltså detta någon gjorde upprepade gånger inatt/morse. Med tanke på min tidigare dröm satte jag mig ju i givakt ungefär varje gång.

Grädden på moset blev att grannen vägg i vägg bestämde sig för att börja borra sådär lagom efter frukost, så hon bjöd helt gratis på det där härliga borrljudet ett par (tusen) gånger (betongväggar - tack.)

Låter som början på en bra dag va?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0