13 dagar...

kvar tills det är slut på gipstiden.
längtar. massor. jättemassor.

jag ska duscha som fan, klia mig på benet och fotbada.

Under tiden som invalid har jag kommit på en bra programidé.
Ni vet alla program med arga/ärliga yrkesmän/kvinnor... (Hells Kitchen, nannyakuten, rent hus och bubblaren arga snickaren) vore det inte kul att applicera det på otippade yrken?
Typ "Förbannade syo-konsulenten", "Irriterade barnmorskan" eller varför inte "vansinniga spa-massösen"?
Jag tror det.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugan

Jag tror stenhårt på din idé. Man skulle t.ex kunna köra den bindgala coop-kassörskan (Jag vet en kandidat) eller den gubbsjuke mack-ägaren. (Ännu en av mina..ehhm, närstående.)

2009-01-14 @ 22:04:35
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Den psm-arga socialpsykologen

Jag älskar idéen! I´m in!

2009-01-16 @ 16:04:01
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0