ner som en pannkaka...

och SEN upp som en sol?

Jag får väl hoppas på det.

En vecka innan julafton bryter man foten och får ligga på sjukhus i Halmstad
Alltså missar man alla rörliga aktiviteter hemma under jul
På nyårsafton blir man av med sin älskade kamera...
OCH sin f-ing telefon
På nyårsdagen (typ) gick en transistor (eller så) i min HELT NYA DATOR i pension i förtid
Min sovkanal på radion (lugna favoriter, jag vet att det är lite småtöntigt) byter helt plötsligt frekvens i Halmstad
Efter flera veckors snölöshet kommer iskyla, snöstorm och blixthalka till HSTD, när jag går på kryckor-såklart.

Detta innebär följande;
Jag har gips på hela höger underben
Jag går på kryckor i minst tre veckor TILL
Alltså kan jag mest vila...med foten i högläge. Rätt tråkigt
Jag har ingen kamera att leka med
Jag kan inte ringa folk/bli uppringd av folk...för jag har ju ingen telefon
Jag kan inte surfa alls hemma, dvs. inte läsa mail, blogga, plugga och sånt
Jag sover dåligt
Jag slår halvt ihjäl mig såfort jag ens försöker gå ut.

Istället för att deppa ihop i en sorglig hög av gips och blonda hårtestar, vilket många säkerligen skulle göra tänker jag dock inte känna mig slagen av det här.

Jag tänker mig att nu kan det väl ( för i H*LVETE) bara bli bättre...eller?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: lina

jag vill passa på att önska dig ett gott nytt år!

2009-01-08 @ 15:46:16
Postat av: DAnger

God fortsättning

2009-01-08 @ 15:47:12
Postat av: Ola

Några veckor med gips, sen är det över, trust me!

Gick i 10 veckor med det själv i våras så vet hur det kan kännas vissa dagar..

2009-01-11 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0