semester i skogen

Jag är äntligen i Anderstorp.

Efter mer än ett års bekantskap med a-torps FINEST, har jag äntligen lyckats ta mig till stället som skulpterat Sambo darling, Malmeister och Smalbenet. Jag är imponerad.

Väl i skogarna på välförtjänt semester från hstd och östergård ( som faktiskt blir lite tråkigt när man bara är i lgh heeeela tiden ) finns det ju en del spännande saker att hitta på.
Yatzy med systrarna Malm Lund
Guitar Hero World Tour med samma systrar
Beckfilm med Lina på bäddsoffan
Bruncher med min kära sambo

vem vet vad som komma skall? Kanske bakar vi, kanske kommer vi på världens smartaste planer....inget känns omöjligt just nu.

Kära vänner.
Det är mindre än en vecka kvar nu...tills gipset åker av.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Monixx

Ja hur är det med ditt stackars ben. Det blev en långdragen historia.. Surt. Skönt att du blir kvitt gipset snart iaf.

Ha en god dag!.

2009-01-22 @ 08:10:08
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0