Till dig...

som bestämde dig för att stjäla saker av en tjej på kryckor i halmstad på nyår;

Jag hoppas du förstår att kameran du tog var en sak jag typ värdesätter lika högt som min fot (den trasiga då), och att du fattar att telefonen du/ni tog inte är värd ETT SKIT i försäljningssyfte och att jag spärrade kortet mindre än en timme efter det att du stal den.
Du är inte ens värd lika mycket som bottenskrapet från en tylösands-soptunna under högsäsong och jag hoppas verkligen innerligt att du får fula barn och dör en för tidig och mycket smärtsam död.

(nyårskrönikan uteblir tills min ilska lagt sig)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Jeanette

nej fy f*n.. vilka idioter det finns

Massor av tröst kramar

Postat av: Monixx

Fattar inte att det finns folk som har så SVÅRT att se skillnad på ditt och mitt. Till er som stal: skit på er!



:-)

2009-01-03 @ 11:07:16
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0