Hej Kanal 5...

Jag tycker ni ofta har gjort bra ifrån er när det gäller tv-program...

Greys
Desperate
Criminal MInds
Wipeout
CSI
RoomService
osv.

MEHN...
Hur tänkte ni när ni bestämde att "Den rätte för Rosing" skulle få sändningstid på er kanal?
Jag fattar faktiskt inte alls...
1. VEM vill överhuvudtaget se ngt. med Lina Rosing?
2. Varför kan hon inte träffa någon "på egen hand"..alltså hon har ju aldrig haft en anledning att ens "bli känd"
3. Vad är det för idioter som VILL bli hennes man?
4. Varför vill de erkänna för hela svenska folket att de vill det?
5. Varför måste hon ha med en massa irriterande "medhjälpare"?

LÄGG NER SKITEN NU!!! ( ja, så upprörd är jag)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vill du som jag, ha fler besökare till din blogg? Bli då medlem på Viraltrafik, det är lätt och gratis och hjälper oss båda att få fler läsare till bloggen! :)

Följ länken:

http://www.viraltrafik.se/?EbbaHallberg

2009-03-11 @ 01:51:55
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0