Män som hatar kvinnor...

Nu har vi sett den.
Som jag trodde så satt jag, danger och pege och vred oss lite i stolarna när det hände "fel" saker i filmen, och gav varandra menande ögonkast.
Menmen, så är det ju ofta när man läst boken innan man ser filmen.
Filmen var dock castad bättre än jag trodde när jag först läste roll-listan, även om det finns vissa (spec. en karaktär) som verkligen borde spelats av ngn annan. (nu var jag asnära att skriva vem det var, men det hade ju varit rätt taskigt mot folk som inte läst boken och tänkt se filmen)

Jag är ändå rätt nöjd med filmen som helhet och är redan pepp på nästa två.

Imorgon blir det aktivt värre, hade tänkt komma upp någorlunda i tid, plocka undan lite, gå till KAD med sponsorbrev, ha handledningssamtal med herr Nils, sammanställa grejjer till mötena och ev. lite mer grejjor.
Blir nog kul - jag gillar att ha mkt att göra.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0