sweet dreams...

OK, jag är inte uppe tidigt.

Det är inte det minsta konstigt eftersom jag inte somnat ALLS innan kl halv sex, och efter det sov jag i tio minutersintervaller. YES!

I mina sömnintervaller fick jag härligt nog drömma weird också.
JAg vet inte hur många som minns den danska tv-serien "Riket" ( eller Riget...som det också hette), en serie om ett hemsökt sjukhus där Ernst Hugo Gäregård jobbade. Jag drömde att jag deltog i Riket...härligt!

Jag var helt och hållet livrädd för den serien, och minns att jag aldrig kunde se den ensam.
För det första så hände hemska saker på ett gammalt sjukhus, sedan att Ernst Hugo deltog gjorde ju inte saken bättre.

Undrar om Riket är lika hemskt nu när man är "vuxen"...jag menar, jag var också livrädd för serien "Skrotnisse".


Har ni sett Riket i vuxen ålder?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0