I deserve this...

Hahaha vad min besökarstatistik har dalat den senaste veckan.

Jag får ju dock skylla mig själv, eftersom jag inte skrivit något av värde på mer än en vecka liksom. (Här skyller jag på min numer mkt höga ålder, och därav demens eller liknande...nej jag skojjar.)

Egentligen borde jag ju inte heller sitta och skriva nu, för nu ska jag egentligen sitta och photoshopa en karta och jaga fotografier jag kan använda till skoltjafs. Det är ju dock lite tråkigt och... ja man måste ju få pausa ibland.

Well, ibland är det tanken som räknas och nu har jag iaf dämpat försummandet av min lilla blogg för en stund. Återkommer senare.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0