Sånt man inte vill...

Jag vill inte.

Jag vill inte erkänna att jag saknar dig,
Jag vill inte att du ska veta att du byggde en så stor del av mig,
Jag vill inte att det ska vara på det sättet att det är du som finns i mitt huvud när jag inte kan sova...

Men så är det.
Jag trodde att det skulle gå över...när jag flyttade bort från vår stad, bort från våra ställen, bort från alla vänner som såg oss på "det där sättet". Det gick sådär.

Melissa Horn;

Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

/'

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

/

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut


Stretch  - vad har du gjort med mig?



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0